2016. már 24.

Húsvéti asztaldísz - nyuszkó

írta: KissSzandi
Húsvéti asztaldísz - nyuszkó

Az egyik kedvenc hobby boltomban leltem rá az alább bemutatott nyuszkós tárgyra. Eredetileg natúr fa színe volt, de természetesen ezt nem hagyhattam annyiban, és kicsit kidekoráltam. A díszítéshez kétféle szalvétát, rizspapírt, ezüst illetve bitumen színű antikoló pasztát és akril festéket használtam. Az elkészítés igazán nem nehéz, ha már dolgoztál a felsorolt alapanyagokkal. Én így csináltam:

Most is - mint mindig - alapozással kezdtem. Majd felhelyeztem az egyik oldalra a rizspapírt. A széleket bitumen színű antikoló pasztával kentem be.

20160319_165428.jpg

A másik oldalra szalvétát ragasztottam.Itt nem egy összefüggő, egész mintát választottam, hanem széttépkedtem darabokra az anyagot. A köztük megmaradt üres helyeket kék, fehér, fekete és ezüst akril festékek keverékével színeztem. Száradás után a teljes felületen ezüst antikoló pasztát alkalmaztam.

20160319_165452.jpg

A keskenyebb oldalakra ezt a kottamintás szalvétát választottam. A széleket itt is antikoltam.

20160319_165502.jpg20160319_165509.jpg


A tároló belsejét egyszerűre terveztem: púderszínű akril festékkel festettem le. A befejező mozdulat most sem maradhatott el: egy réteg oldószeres lakkal tettem tartósabbá az elkészült művet.

Ééééés... kipróbáltam, hogy milyen, ha tollak és ecsetek helyett művirágokat rakok a dobozkába. Ezzel még inkább tavaszivá tettem a nyuszkós tárolót. Mivel szeretem a nyuszikat, így természetesen egész évben fogom használni! :)

20160319_165625.jpg

20160319_165650.jpg

Szólj hozzá

tavasz húsvét nyúl nyuszi doboz tartó virágos pillangós akrilfesték lepkés Aktuális Ötletek Ünnepek