2016. jún 30.

Júliusi aktuális - visszatérés

írta: KissSzandi
Júliusi aktuális - visszatérés

Legutóbbi blogbejegyzésem a húsvéti asztaldísz elkészítése volt. Azóta is rengeteg ötletem támadt, amit szerettem volna veletek megosztani. Sajnos azonban a "természeti erők" közbeszóltak: a nyulam nem engedte bekapcsolni a laptopomat.

20160523_171403.jpg

Neeeeeeem, ez nyilván nem igaz. Valójában az történt, hogy a kevéske szabadidőmet nem tudtam hatékonyan beosztani (legalábbis nem a kreatívkodásra használtam). Eljött azonban az év második fele, vele együtt a nyár, és én már nem bírtam tovább. Ismét hetente jelentkezem egy-egy új irománnyal, kezdő és haladó dekupázsolóknak, ötletgyűjtőknek egyaránt kedveskedve.

nyar.jpg

És hogy mivel készülök a nyáron?

  • Már ígértem, hogy készítek egy részletes leírást a repesztőlakk használatáról

20160525_192733.jpg

  • A teljesen kezdőknek ahhoz adok tippet, hogy az első dekupázsoláshoz milyen kellékeket szerezzenek be feltétlenül a hobbiboltban, hogyan érdemes nekifogni a kreatív energiáink kifejezésre juttatásának

20160605_121909.jpg

  • A haladóknak összeállítok egy 10 részes hírlevélsorozatot, rengeteg dekorációs ötlettel

20160605_121632.jpg

  • És persze nem maradhatnak el a kifejezetten nyári témák sem

20160630_231141.jpg

  • No meg áruba bocsátom néhány alkotásomat

20160630_231305.jpg

Ha kíváncsiak vagytok, tartsatok velem. Igyekszem mindig mindenről időben értesíteni hűséges olvasóimat. A hírlevelet semmiképp se hagyd ki, mert ott történnek majd a nagy dolgok*!

* a jelenleg elérhető hírlevél nem egyenlő azzal az információs csatornával, ami a tervek szerint 2016. szeptemberében fog indulni, és rendszeres hírforrást biztosít majd a feliratkozóknak. A facebookon több ízben felhívom majd a figyelmedet, ha elindult az új, továbbra is ingyenes hírlevélre a jelentkezés!

 

 

Szólj hozzá

nyúl nyár nyuszi decoupage szalvétatechnika dekupázs Aktuális