2016. már 06.

Fali csekk- és levéltartó díszítése

írta: KissSzandi
Fali csekk- és levéltartó díszítése

Januárban (!) készítettem ezt a fali csekk- és levéltartót, kérésre. Még akkor megígértem, hogy az elkészítés leírását megmutatom. Most végre formát adtam gondolataimnak, íme a "titok":

Amire szükséged lesz:

  • hobby boltokban kapható, fából készült fali csekk- és levéltartó
  • színes akril festék
  • szalvéta (én kétfélét használtam)
  • Keskeny szaténszalag, és erős ragasztó a rögzítéshez
  • A szokásos csomag: alapozó festék, szivacs, ecset, dekupázs ragasztó és lakk, kevés víz, törlőrongy

1. A munkát csiszolással kezdtem (igen, sajnos nem volt túl minőségi az alap, ezért nem is reklámoznám lelőhelyét). Az előkészítés része volt az alapozás, és a minták kivágása a szalvétából.

20160121_190832.jpg

2. Elsőként az elülső részekre ragasztottam fel a szalvétát, pontosan kivágva a méretet. Majd a tárgy oldalsó részét is beborítottam. Igyekeztem olyan motívumot választani, ami valamelyest kapcsolódik a levelekhez. Így találtam erre a bélyegeket ábrázoló gyönyörűségre. Engem nagyon megfogott a hangulata.

20160121_192251.jpg

3. A levéltartót anyukámnak készítettem. Ő nem szeretett volna kulcstartó kampókat, csak borítéktartó rekeszeket. Ezért az akasztókat egy laza mozdulattal kihúztam a helyükről. A nyomukat egy hasonló színvilágú, a szerelmes-madárkáshoz illő szalvétával fedtem el.

4. Végül a pőrén hagyott részeket lefestettem színes festékkel és száradást követően lelakkoztam az egészet. A bal felső sarokba kötöttem egy aprócska masnit szaténszalagból. Ezt extra erős ragasztóval rögzítettem.

Ilyen lett a végeredmény:

20160123_130419.jpg

20160123_130531.jpg

20160123_130550.jpg

Szólj hozzá

vintage virágos akrilfesték szívecskés Ötletek madárkás